ua / en

Відкриті заняття

ГРАФІК проведення відкритих занять НПП кафедри економічної кібернетики та прикладної економіки у І семестрі 2025/2026 навчальному році
Прізвище,ім'я та по батькові НПП
 Назва дисципліниВид занять Дата, час Посилання
Луценко Ростислав Русланович Інтелектуальні системи аналізу даних Лекція 23.09.2025, 13:40 Google meet
Ревіна Тетяна Володимирівна Вища математика Лекція 29.09.2025, 13:40 Zoom
Сілічова Тетяна Василівна Вища математика Лекція 29.09.2025, 10:10 Zoom
Бобров Владислав Дмитрович Інтернет маркетинг Лекція 30.09.2025, 13:40 Zoom
Шелестова Анна Миколаївна Е-комерція Лекція 07.10.2025, 15:20 Google Meet
Масленнікова Олена Валеріївна Теорія ймовірності та математична статистика. Вища математика.  Лекція
 20.10.2025, 13:40 Zoom
Ніколаєва Олена Георгіївна Аналіз і прогнозування ринків Лекція 20.10.2025, 12:00 Zoom
Біткова Тетяна Вікторівна Імітаційне моделювання Лекція 12.11.2025, 10:10 Google meet
Лубенець Сергій Васильович Системи управління ресурсами (ERP) Лекція 20.11.2025, 12:00 Zoom
Максимов Михайло Сергійович Web-програмування Практика 28.11.2025, 15:20 Zoom
     


  • Форма для відгуку на відкрите заняття


ВЗ_Луценко.jpg

ВЗ_Луценко-2.jpg
23 вересня 2025 року відбулося відкрите заняття-лекція на тему «Дерева рішень і випадковий ліс», яку провів Луценко Ростислав Русланович, доктор філософії, доцент кафедри економічної кібернетики та прикладної економіки.

На занятті розглядалися:
- базові принципи побудови дерев рішень;
- методи зменшення перенавчання (обрізання, контроль глибини тощо);
- ансамблеві методи - бегінг та випадковий ліс;
- практична реалізація моделей у R, оцінка їхньої якості та інтерпретація ознак.

Такі заходи сприяють розвитку аналітичного мислення та формуванню цифрових компетентностей.

  
  
ВЗ_Бобров.jpg

30 вересня 2025 року була проведена лекцію на тему: "Інструменти маркетингу в соціальних мережах", яку провів Бобров Владислав Дмитрович, викладач кафедри економічної кібернетики та прикладної економіки.
 Разом зі студентами розглянули наступні питання:
🔸Яка статистика і які показники вказують на успішність публікації у соц.мережі;
🔹Що таке контент-план і як він створюється;
🔸Основи побудови SMM-стратегії та аналізу конкурентів;
🔹Правильна робота з негативними коментарями в інтернеті.

Такі заходи сприяють розвитку креативного мислення та кращому розумінню сучасних підходів до маркетингу.